lørdag den 7. november 2015

Tak

Jakob sov først ved 5 tiden han lavede så mange gange igår at jeg tænker der ikke kan være mere i den lille mave! Vi har droppet vores Bio tur og 007 må vente for Jakob sover endnu han skal ikke vækkes efter den nat og jeg vil være sikker på han er frisk så istedet er min mand og Emma kørt ned til farmor så Emma kan være der idag og hygge.

Jeg troede det var min mand jeg hørte i nat der var oppe...men han er sovet fra det hele så jeg har ikke ret til at være mopset på ham. Det var Emma der var oppe for at tisse...

Og imorges da jeg kom op sagde hun: mor var Jakob ked af det længe?? Jeg hørte ham...

Det var han sagde jeg.

Mor jeg vil lave en takkekage til dig nede hos farmor...en takkekage? Spørger jeg.

Ja en takkekage for du gør så meget for Jakob...du hjælper ham så godt mor.

Hvor bliver man rørt og stolt. Både af ens datter der tænker sådan...om en. Om hvor vigtigt og kærligt det er at hjælpe dem man elsker.

Men jeg er også stolt af mig selv...fordi min datter er som hun er. Noget må min mand og jeg gøre rigtigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar