fredag den 6. november 2015

Vågn dog op

Kl er 01:45...og Jakob og jeg har været vågne den sidste time igen. Jeg er træt for de to sidste nætter har han sovet dårligt. Han sov først rigtigt kl 6 igår og i forgårs pylervågnede han også hele natten igennem. Og hele dagen idag har været urolig pga maven. Vi må ikke klage for det er måneder siden sidst! Og 3 dage er normalt ingenting. Han har før brugt uger på at få lavet og jeg forstår næsten ik hvordan vi har klaret det. Han har lavet mange gange idag så jeg håbede natten ville byde på ro og søvn men nej...der er pause nu men han har grædt uafbrudt i en time og jeg ligger hele tiden og håber min mand kommer ind og kigger til os...men nej. Jeg hørte han var oppe men han kommer ikke ind og ser til os og det gør mig ked af det. Det føles ensomt.

Så nu ligger jeg i mørket og Jakob ser ipad nu og virker ok...jeg fik ham til at drikke vand for første gang idag han har ikke ville have ret meget af noget som helst idag...

Jeg må hellere prøve at give ham lidt mad...

Nogle gange vender vi dagen på hovedet. Vi er natteravne...men ikke selvvalgt. Jeg ville elske at sove nu men ansvaret er mit jeg kunne ikke drømme om at bede min mand tage over men det burde jeg nok gøre.

Hjælp er en god ting men den er allerbedst når man ikke selv skal bede om den...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar