mandag den 2. december 2013

Gaver...


Jakob har lige fået sine morgengaver, fra julamden og farmor og farfar, som hvert år kommer med en sæk til hver af børnene, hvor deres navne står på. Mine forældre køber adventsgaver, så det er rigtig fint, så der ikke er SÅ mange gaver hver dag.

Men her til morgen, da jeg går ind til Jakob og finder gaverne i sækken og sokken :) så kommer han over og sidder ved siden af mig og tager den ene gave og kigger på den, tager den op i hånden, det er første gang han har vist interesse for gaver, ellers er det altid papiret, der er mest interessant, men i år er det som om han forstår, der er noget indeni :)

Det ser simpekthen så sødt ud og gaven fra julemanden, en bamse som er en slange gør stor lykke, han leger allerede med den nu...og i farmors gave var der chokolade sammen med handskerne, det var heller ikke helt af vejen. Og mormor har sørget for en bøtte med slik til hver af børnene, som de må tage et par stykker af hver dag,, da jeg kommer med bøtten skal han hen og kigge ned i den :) det gjorde han også tilsidst i dec. sidste år...da han fandt ud af der var godter i, men at han kommer hen og kigger i bøtten nu, det viser mig han kan kende den fra sidste år og det er da for fedt!

Igår aftes legede min mand og Jakob, de sad på Jakobs værelse og lavede lyde til hinanden, men pludselig kan man høre et tydeligt JA fra Jakob, og så siger min mand JA...han svarer ham selvfølgelig og så gentager Jakob og så sidder de der, ihvertfald et par minutter og siger JA, og hver gang gentager Jakob.

Jeg er ærgerlig over jeg ikke får det på video, for det er da ret stort, han gentager simpelthen lyden igen og igen...de kommunikerer!

Sikke en gave...:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar