mandag den 1. september 2014

Sommeren går på hæld

Det er længe siden jeg har været på...

Vores sommerferie til Mosel gik ikke helt som planlagt. Vi havde håbet på det blev en fantastisk ferie ligesom sidste år, men lille Jakob blev syg på anden dagen og lå i sengen 6 dage, det er altså ikke særlig sjovt når man ikke er i sine trygge rammer, ikke fordi det NOGENSINDE er sjovt at være syg! Mine svigerforældre var med på ferien de første 6 dage, så på sin vis havde min mand en familieferie og jeg passede Jakob hjemme i lejligheden, mens han så sendte smser hjem fra deres ture, en smule øv :)

Men det positive der er sket, er at Jakobs verden er blevet lidt større....det nye er at han vover sig ud i vænget for at holde øje med de biler og cykler, der kommer ned af vores vej :-) så står han simpelthen og klapper og heldigvis er folk søde til at vinke :) det gør mig rigtig glad og det er godt at han er synlig i nabolaget. Vi har lige holdt vængefest og der er ingen af vores naboer, der har berøringsangst, de aer Jakob, smiler til ham og da han vinkede godnat ved 21:30 tiden, så var der en der tog hans lille hånd i hendes og aede den. I aner ikke hvor glad man bliver inden i!!!!

Og Emma hun fik lov at feste videre sammen med de lidt større børn, den aften er alle huse åbne og alle på være hos alle, en super ting og noget der styrker sammenholdet. Så selvom det lyder sådan lidt "Paracelhus-agtigt" så er det altså en rigtig god ting på mange måder. Jeg ønsker de skal se Jakob...At han skal se dem...

Emma er lige kommet hjem, hun ringede fra en venindes mobil efter skole og spurgte om hun måtte tage to piger med hjem og lege og efter nogle timer kørte de videre og nu kom hun hjem for en halv time siden, glad og oppe og køre...Jeg er så glad for hun lever sit liv fuldt ud...når de sådan kommer og går plejer jeg at sige de lige skal sige hej til Jakob så han ved hvem der er her og farvel når de går så han ved de er væk, det synes jeg må være iorden. Som en af behandlerne sagde, så er det da det mindste man kan forlange af børn, det er jo alm. pli...

Jeg sidder og lytter til Neely, et band jeg fandt via Twitter...Wauw. Prøv lige at lyt til dem engang når I har en ledig stund...det er et amerikansk band bestående af mand og kone. Han har den vildeste varme dybe stemme, jeg håber de bliver kæmpe store!

 https://www.youtube.com/watch?v=olQRe64NKHU

Ingen kommentarer:

Send en kommentar