lørdag den 8. august 2015

Indsigt

I aftes lå jeg og læste ældre indslag fra min blog...det er ikke så tit jeg gør det, men nogle gange er det en god ting at gøre for at huske små detaljer. Oplevelser. Episoder i ens liv...og noget der går igen og igen er Jakobs maveproblemer og alle de gange hvor han/vi har kæmpet med det! Det har fyldt så frygtelig meget og afskåret Jakob både fra udvikling, glæder og oplevelser!
De sidste par måneder har jeg holdt dagbog over hans mave. Jeg er ekstra obs på om fødevarer viser tegn på at influere ham. Han får opdelt sin movicol fremfor at få alle brevene på en gang OG han får olie bagtil fast hver anden dag ligemeget hvad vi skal og de sidste to mdr. har maven bare haft det så godt!!! Ingen forstoppelse eller mavesmerter og Jakob laver ubesværet. Det er så fantastisk og positivt i hans og vores liv...lige så ked af det jeg var igår aftes lige så bevidst er jeg idag. Bevidst om at gribe fat i det gode...jeg vil ikke svælge. Og det ved jeg min mand heller ikke gør...så når jeg går ud i stuen om lidt så er der ingen scener...for vi ved vores liv gør at vi af og til dykker...men vi kommer hurtigt op til overfladen igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar