mandag den 4. februar 2013

Plejer ER død...


Okay...Fredag kom en mail fra skolen, at en pige på mellemtrinnet ( 4-6 kl. ) var blevet antastet af en mand fredag morgen, han havde forsøgt at trække hende med og slap kun fordi der kom en taxa kørende...På skolens område. Så nu opfordrer de alle børn til at gå to og to, eller at en voksen følger dem til og fra skole!

Børn der plejer at kunne gå frit, gå selv i skole...vores Emma, skal nu mandsopdækkes en periode, også set i lyset af de to episoder, der var i nogle andre byer for et par mdr. siden, en mand, der bortførte to små piger i 10 års alderen og forgreb sig på dem.

Så nu følger vi Emma helt op til døren og henter hende...Man må ikke gå i panik eller puste en stemning op, men vi har fortalt hende hvad, der er sket og at man ikke må gå selv mere...

Hold kæft mand, det er simpelthen utroligt at man skal gå og være bange for sådan nogle pædofile svin! Jeg ville ønske der stadig fandtes middelalderlige processer med offentlig ydmygelse og afstraffelse...Så alt hvad man plejer, er på standby for tiden, jeg har også sagt til hende at hun ikke længere må lege i skoven bag skolen, for der holder pædagogerne ikke øje, nu skal man blive så de voksne kan se en...En pige i en nærliggende by blev taget af en mand i skovbrynnet ved den SFO hvor hun legede med sine to veninder...

Hvor er det pissesørgeligt!

....................................................................................


Min mand er syg igen idag, han har været dårlig hele weekenden og han havde ellers sagt farvel i morges og vi troede faktisk han VAR kørt, så da Emma og jeg går ud i det mørke køkken, for at gå videre ud i bryggerset og der kommer en mørk skikkelse ud fra stuen er vi ved at gå totalt kung fu amok :) Han var simpelthen blevet så dårlig, havde monsterhovedpine og kunne intet.

Han havde synsforstyrrelser...og kunne dårligt skrive den sms til hans chef...

Jeg sagde at han burde blive hjemme nogle dage for at blive ordentlig rask! "Jamen jeg PLEJER jo aldrig at være syg mere end en dag!"

"Øh nej, men det er almindelige mennesker altså nogen gange, nogle gange må man være hjemme en uge for at blive rigtig frisk!"

PLEJER er efterhånden forsvundet fra min verden...Plejer findes ikke mere. Vi plejede så meget, ting "plejede" at være sådan og sådan...Men "Plejer" døde den dag jeg fandt ud af at Jakob var handicappet...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar