søndag den 3. februar 2013

Weeeeeeeeee....

Okay weekenden startede Bvard...Vi skulle have været til frokost hos min mands kusine, og alle havde glædet sig, særligt Emma som leger vildt godt med deres to drenge...

Jeg troede faktisk min mand var sur, men efter at have hørt hvordan han brækkede sig gennem badeværelsesdøren kunne jeg ligesom regne ud at hans dårlige humør stammede derfra, og at jeg måtte ringe og aflyse...Virkelig vildt at han intet sagde, ikke før jeg selv spurgte godt op på formiddagen...Nu troede jeg lige han havde lært at give slip og indrømme når han var syg, men næeh, han ville hellere gå med det selv og lade mig tro han var sur...

Børnene og jeg kørte en tur, og hentede chips til børne MGP om aftenen, vi gik en tur med Albert og min mand traskede rundt i huset skiftevis stønnende og vaklende...

Så kom søndagen, og den startede med et weeeee...:) Nu har vi fået brunch og Emma inviterede sin lillebror til at spise på hendes værelse og hentede et bord derind, jeg foreslog min mand at vi listede os ind uden "adgangsbilletter" og hun blev så glad, så vi sad alle 4 på hendes værelse og spiste skramleæg, bacon og bønner og rundstykker :) Imens snakkede vi om alt muligt og ingenting...Emma fortalte om en veninde fra skolen, hun har et skilt på sin dør med et billede af sin lillebror, hvor der er et kryds hen over :) for der er adgang forbudt for ham :)..."Så er du heldig Jakob, at du har Emma som storesøster!" siger far og smiler...."Det er nok fordi han er handicappet...for jeg kan slet ikke nænne at sige nej til ham, han forstår jo ikke hvis han pludselig ikke må være herinde..." siger Emma.

Hvor er hun dog sød.

Og så gik legen igang...Emma og Jakob har leget og danset hele formiddagen, hun fandt på at holde ham foran sig, og mens jeg pustede sæbebobler, styrede hun hans arme og punkterede dem :) til stor morskab for Jakob...Jakob er begyndt på noget vildt sødt, han er begyndt at stå og hoppe :) så man kan holde ham i hænderne og selv hoppe lidt op og ned, og så hopper han med :) Det ser bare så sødt ud og Emma synes det er så sødt!

"Hoppe, hoppe..." siger jeg...."Weeeeeeeeeee" siger Jakob :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar