fredag den 7. juni 2013

Et lille skridt er rigtig stort

I går oplevede jeg noget helt fantastisk, da jeg trænede på ipaden med Jakob...han kan godt lide talking Tom, den søde kat man kan ae og "drille" lidt...man kan få ham til at gentage det man siger...Vi har leget med den app on&off de sidste halvanden mdr. og længe var det mig, der aede Tom...de sidste par dage har jeg kunne holde Jakobs hånd, så det ER ham, der aer Tom :)

Og igår, da jeg troede vi var færdige med at lege og jeg havde rejst mig og var gået væk fra ipaden, så ser jeg Jakob kravle hen og selv ae Tom!!!! Hvor så det bare sødt ud!!!

Og det er stort, for normalt bruger han os som værktøj, men for at gøre ham mere selvstændig, er det jo en god ting at han selv lærer at aktivere ting, han ved godt hvor han skal trykke og hvad han skal gøre for at manøvrere ind og ud af Utube, men han tager min hånd og guider mig...Nu skal jeg gerne overtge og guide ham...og så en dag, så gør han det forhåbentligt selv...

Og igår var første skridt på vejen! Jeg blev så glad og tog ham op og krammede ham og klappede og kyssede ham, og så bliver han så stolt, man kan ligefrem se det på ham...

Så det batter virkelig noget, man skal blive ved og ved og ved...

For liiiiige pludselig, så lykkes det.

Og jeg bliver ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar