lørdag den 23. juni 2012

Bare et lille bål

Lille Jakob var 100 år om at vågne efter sin lur idag...Han blev vækket af farfar og Albert, der gik ud i udestuen, hvor han stod og sov...Så blev han ked af det, og urolig og var såååå lang tid om at komme til sig selv.

Men så gik din søde far ud i haven, og tændte bål i vores bålsted for din skyld, og så skal jeg love for at du spærrede øjnene op, og så ændrede humøret sig.

Så sad vi på terrassen, og spiste is, og hyggede os, og kiggede på det lille fine bål.

Hvor jeg elsker de her små øjeblikke, hvor alt bare er så smukt og godt. Jeg bliver så glad indeni...Et lille bål, lidt is og mine søde svigerforældre...

Lille Emma er på camping, og faldt i søvn, inden hun kunne opleve bålet på stranden, men næste år lille Emma, så skal du holde Sankt Hans herhjemme, så laver vi et lille bål igen. Og jeg laver snobrødsdej og køber Marshmellows...

Det skal vi næste år til Sankt Hans.


Der brænder en ild


En sagte flamme der knitrer og oser

Vi sidder her sammen du og jeg

Jeg ser på dig og jeg bliver så glad indeni

Lille ven

Så lidt skal der til

Og jeg vil have det sådan igen og igen

En stille altopslugende lykkerus

Som en ild der bruser indeni mig

Og så er det i virkeligheden kun et lille bål

En smule ild og lidt træ der er spildt

Så lidt skal der til

Ingen kommentarer:

Send en kommentar