lørdag den 30. juni 2012

Over hækken

Vi sprang ikke over hækken...Vi klippede den :)

Hvor var du dygtig lille Jakob, du sad så sødt i trækvognen, og holdte øje med far, mens han klippede hæk, med mig, mens jeg fejede grenene op. Du legede med dine små biler, og kiggede på billedet af Emma.

Dér midt i solen...

Og du blev slet ikke bange for hækklipperen - Stort fremskridt. Så er det en god dag...Tænk at det kan være så hyggeligt at klippe hæk!

Altsammen pga dig.

Så kom naboens datter forbi, med sin lille nevø, de kom hen og sagde hej til dig...Og mig. Hun aede dig på håret. Så lidt, så stor betydning. Det betyder så meget for mig, at hun så på dig, at hun talte til dig...Jeg elsker sådan nogle mennesker, som ikke kigger mærkeligt, men som bare tager det helt naturligt. Man kan ikke læse undren i deres blik, man kan ikke se medlidenhed eller nysgerrighed. Bare venlighed...

Fantastisk dag...Om lidt skal du have en is lille Jakob, det fortjener mors lille havemand! Og Emma hun får sikkert også en masse lækkert nede hos farmor, hvor hun overnatter idag...Det er dit fristed lille Emma. Det kalder du det. "Nogle gange, så trænger jeg bare til at være mig selv"

Sikke et held at vi har farmor, for hun forstår præcis, hvad du mener :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar