lørdag den 30. juni 2012

Verdens gladeste pige

Igår startede Emmas sommerferie. Jakobs søde storesøster...og hun er så glad. Så glad, at hun havde lavet små gaver, både til Jakob og mig. Gaver hun havde brugt tid på, og pakket ind...Hun er det bedste lille menneske. Det er helt fantastisk. Hun rummer så meget kærlighed til den her lille familie...

Netop derfor, derfor er det så vigtigt at vi husker dig lille søde, smukke, kloge og fine Emma. Og det gør vi...Far og jeg. Det skal du vide.


Emma

Lille Emma

Så lille og fin

Hvor er jeg glad for at du er min

Den bedste datter

Den bedste storesøster

Du er den bedste

Du fortjener det bedste

Nogle gange frygter jeg at det er en byrde for dig

At være Jakobs søster

Men jeg ved du gør min frygt til skamme

Heldigvis

Når du siger

Jakob...Han er mit livs kærlighed

Tænk at en pige på 7 kan sige sådan

Du er noget særligt

Du er en lille engel

Mors stærke engel

Og du skal vide det her...

Hvis du falder, hvis du snubler, hvis du vakler

Så kommer vi

Så kommer vi løbende og holder fast i dig

Og viser dig den rette vej

For du er så god

Du passer på os og giver os lys

Jeg håber du får alt det du drømmer om

Det bedste liv

Det skal du have

For min skat...Min lille Emma

Du er i sandhed

Vores dyrebare gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar