søndag den 24. juni 2012

Det bliver ikke altid som man regner med...og det er helt okay

Jeg var stået op, havde gjort mig klar...skulle til at lave din grød, så jeg kunne tage det med. Men jeg kan ikke få liv i dig...Du sover så fredeligt og sødt. selvom jeg tænder din diskolampe, selvom jeg nusser dig, aer dig på kinden...Selvom far kommer ind, og putter sig ind til dig...Du vil ikke vågne. Og det gør ikke noget søde Jakob! Så kører far selv ned og henter Emma, og inden så længe kommer de hjem til os...

Det gør ikke noget

Det er ikke altid nemt at være os

Vores lille familie kan ikke altid lægge en plan eller to

Nogle gange kan man tænke at det her er et svært sted at bo

Men det passer virkelig ikke

For jeg går ikke glip af noget

Far går ikke glip af noget

Din storesøster går ikke glip af noget

Selvom vi engang imellem eller to må sige Nej tak eller måske

Så ved jeg dybt inde i mig

At du ville gøre det samme for os, for Emma, for far, for mig...

Hvis du kunne

Vi gør alting af kærlighed her hos os

Du er ikke en byrde

Du er en gave

En gave der gemmer på så meget godt

Så hvordan kan vi gå glip af noget

Vi bare får og får

Alt det du kan give

Og det er mere end nok for os

Ingen kommentarer:

Send en kommentar