lørdag den 30. juni 2012

Digte

Lad os gå

Jeg vil gerne ud og gå

Sammen med dig

Når vi kommer hjem skal vi fortælle far om alt det vi så

Ud i det dejlige vejr

Dig og mig

Du viser vej

Jeg følger bare med

Lige meget hvor du går hen

Lige meget hvor langt du går

Lige meget hvor vi ender

Så lover jeg dig

At jeg elsker at vi tog afsted...


På dybt vand

Du flyder afsted

Du og jeg er adskilt af vandet

Jeg kan ikke nå dig

Vi flyder afsted uden vinger eller vest

Jeg føler jeg skal drukne

Jeg ved ikke hvad der er bedst

At råbe efter hjælp eller blot håbe nogen finder os

Men vi synker ikke

Du og jeg

Noget holder os oppe

Vi har den bedste redningsbåd der findes

Kærligheden

Den bærer os løfter os og samler os og får os i land

Og så er smerte og angst og tvivl

Det rene vand!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar