søndag den 18. august 2013

Familietur

I går var vi på familieudflugt...hvert år arrangerer mine forældre en udflugt for børn og børnebørn...Og i år havde de valgt vi skulle sejle en tur på Silkeborg-søerne og derefter spise på Jensens. Så stod den på en 18-huls mini golfturnering som min mand selvøgelig vandt og så aftensmad i min nieces lejlighed. Hun læser til lærer og bor i Silkebog, så det var nærliggende at aflsutte dagen i hendes lejlighed.

En super dejlig dag...Vi havde valgt Jakob skulle blive hjemme ved farmor pga alle de skift, det er ikke godt for ham med for hårdt et program, så vi havde allieret os med farmor flere måneder i forvejen.

På Jensens fik Emma en ballon, på et tidspunkt hvisker hun til sin far og så går de hen til en af tjenerne og kommer tilbage med en grøn ballon...Emma synes også Jakob skulle have en...:)

Vi binder ballonerne på min mands rygsæk og resten af dagen går han rundt med en grøn og en lyserød ballon bagpå :)

Da vi kommer hjem, sidder farmor og Jakob ude i udestuen og hygger sig, de har haft en dejlig dag...alt er gået godt, de har været en tur nede hos farfar og hun har lavet pasta med kødsauce til ham til aftensmad...Vi havde egentlig foreslået de skulle hente mad fra Mac, men det kan vi selvfølgelig ikke bestemme, det er da dejligt hun har lavet mad til ham...Jeg er nok bare skør på den måde...Jeg har det sådan lidt med...at hvis vi har været ude og spise, så skal Jakob også..."Hvad er der med dig og de cheeceburgere?" spurgte min mand lettere drillende da jeg brokkede mig lidt over Jakob ikke have fået MacD...og ja jeg ved godt det måske er fjollet, men jeg ved han elsker de burgere...Hjemmelavet mad kan man jo altid få, og så tror jeg jeg føler det er lidt ekstra godt for ham, hvis han får det...

Men men, så fik han det idag...For Emma og mig kørte på Mac og hentede middagsmad...Og på vej i bilen fortæller jeg hende hvorfor hun selvfølgelig også får et Happy meal nu...selvom hun også var på restaurant igår...det får hun fordi hun ALTID tænker på Jakob når hun er ude...altid. Hun husker ham altid...derfor er det også nemt at huske hende :) Og så kom jeg til at tude...

Skørt. :)

Og nu har vi hygget os, siddet ved bordet og spist burgere, mens far ser OB spille...Og vi kørte i Rema og købte en stor iskold Carls Special til ham og en pose chips til kampen...for her husker vi alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar