tirsdag den 6. august 2013

Thunder Dog

Her til morgen tordnede det...Det regnede og tordnede og lynede...

Jeg vågnede af det, men det gjorde Jakob heldigvis ikke, men pludselig bliver døren skubbet op...Det er Albert, han hader tordenvejr og så kommer han altid ind til mig og Jakob.

Men han pustede som en damplokomotiv, så jeg fik ham lokket med ind til min mand, og så sad jeg på gulvet og holdte om ham...:)

Emma er ikke hjemme lige nu, hun er på ferie hos mine forældre...Mor skrev lige idag at de rigtig hygger sig...de havde hentet MAC og sat sig ned til søen og spise det. Bagefter skulle de hen og besøge en mand, der køber og videresælger vilde dyr til ZOO.

Jeg ved hun hygger sig...:) Men hun var ked af det dagen før hun skulle afsted, hun var bange for hun kom til at savne mig for meget og vi sad i sansegyngen, mens jeg krammede hende og fik talt med hende om det...Det er sundt nok at savne hinanden af og til. Og det er hendes tid, hendes ferie....hvor hun bare er i centrum hele tiden. Hos mor og far må hun bestemme hvad de skal lave, udflugter, cykelture, hun bestemmer menuen både morgen middag og aften. Hende og mormor ligger i sengen om aftenen og spiser chips og ser TV og tegner erotisk kunst :) Det lyder frækkere end det er, men jeg kan garantere, når vi henter hende på fredag, så er hele mors skab klisteret til med billeder af bryster og balder...Jeg gætter på det er en fase :).

Jakob har det godt, det er rart at være alene med ham og min mand, som min mand pointerede igår er det også en slags ferie for os...der er simpelthen mere stille her. :) Emma sørger selvfølgelig for at der er mere gang i den, og det er dejligt, men det er også dejligt at have den ro sammen med Jakob og min mand...Ligesom vi af og til tager på tur med Emma alene, så er det også fint at Jakob oplever at have os for sig selv....så igår aftes gik vi aftentur...mens vi blev klar vandede min mand roserne ude foran og det opdagede Jakob, og så legede han og far lige lidt med vand.

Han nød gåturen, han kan godt lide at gå om aftenen, hvor der er roligt...Han sad i joggeren og fjollede...og tilsidst løb min mand med ham, frem og tilbage op og ned af gaden, og han sad med åben mund og polypper :) og rystede hovedet og strakte benene :)

Lige nu sover han lur, han vågnede lidt tidligt idag...imens har jeg fået lavet lidt...Jeg har puttet Tapet på vores lille skænk...lavet en lampeskærm og også beklædt nogle flader i køkkenet med tapet...Jeg elsker tapet :) jeg tror min mand får dårlige nerver :) men det er nu engang noget jeg synes er super hyggeligt at gå og nusse med...

Og Albert a.k.a Thunder Dog...Han snorksover på sit tæppe ved siden af mig...:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar