lørdag den 13. oktober 2012

Mærkelige mig


Min mand lavede brunch til os her til morgen med toast og bacon og bønner og skramleæg, the works. Skønt, og så tilbød han at tage børnene med ned til farfar og farmor og lege lidt efter han havde spurgt om jeg var sur...hvortil jeg svarede nej! For det er jeg ikke, jeg kan godt unde min mand at han morer sig, for han er en god fyr, han er ikke sådan en der flirter og laver ballade, han hygger sig bare. Men dagen igår var hård for mig jeg følte mig sååååå træt da jeg vågnede imorges. Jeg måtte svare ærligt at jeg var træt...og det er jeg.

Imorgen kommer min søster og niece og sover her, jeg glæder mig. Så efter jeg havde handlet ind ville min mand og børnene køre, først spurgte han om de ikke bare kunne køre mens jeg handlede, men så sagde jeg, at så fik jeg jo IKKE ret meget alenetid! Og jeg beder ikke ret tit om noget, men idag trænger jeg til at være alene.

Da jeg kommer hjem fra indkøbsturen græder både Emma og Jakob, Emma vil ik afsted hun siger det er snyd jeg må være alene. og i det øjeblik ved jeg at det er alt for sjældent at jeg gør det her! Simpelthen. Jeg var lige ved at sige hun kunne blive hjemme...men nej.

Det kan ikke passe man skal have dårlig samvittighed fordi man har brug for at være alene engang imellem, især ikke med det liv vi har som er meget intenst.

Og jeg er mærkelig...Jeg havde tænkt mig jeg ville se Sex and the city og lave mig en kop te, jeg havde tændt for det afsnit hvor Carrie skal have sin book release...men nu sidder jeg her i lænestolen og har varmet æbleskiver og tændt for "Flintesønnerne" :) hvis min mand vidste det ville han brække sig. Han synes det er fuldstændig mærkeligt at jeg ser de gamle film :) og jeg aner heller ikke selv hvorfor. Jeg er min egen modsætning...jeg elsker sex and the city, jeg elsker sushi...men samtidig elsker jeg Morten Korch, det lille hus på prærien og stegt flæsk med persille sauce! :)

Det er vel egentlig godt nok at man ikke bare er forudsigelig :)

Og nu vil jeg slukke computeren, sidde her i stilhed og bare se TV, uden at skulle hoppe omkring hele tiden...:)

Igår gjorde jeg rent, ryddede op og gjorde badeværelset rent, og senere mens Jakob badede, så stod jeg på badeværelset og malede vores store stuespejl hvidt...Jeg er hele tiden igang med noget...men nu, nu vil jeg sidde stille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar