onsdag den 27. marts 2013

Den mennesklige diskokugle

I går var Jakob og jeg i soveværelset, han elsker at lege derinde, han klatrer op på det lille bord og kigger ud af vinduet, han tumler i sengen...

På et tidspunkt står han på bordet og kigger ud af vinduet, solen skinner ind på ham. Jeg får øje på et palliethårbånd af Emmas der ligger på kommoden, jeg giver ham det på lidt for sjov, men da han drejer hovedet og solens stråler rammer det, så er der total lysshow!!! Han drejer hovedet frem og tilbage og man kan se pallietterne glimte på væggen overalt i rummet, og man kan se han er forundret...Det ser simpelthen så fedt ud.

Jeg lister ud og kalder på min mand, der kommer hen og står i døråbningen og han må tage sig til munden for ikke at bryde ud i grin :) Emma kommer også...Jakob er helt opslugt, han står og virrer med hovedet så snart solen rammer rigtigt...

Sådan skaber man en mennesklig diskokugle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar