lørdag den 16. marts 2013

Heldigvis er vi også bare en almindelig familie...

I dag har været en rigtig hyggelig lørdag...Emma har været til børnefødselsdag, min mand lavede brunch til morgen og hentede rundstykker da han havde afleveret Emma.

Jakob har fået lavet en masse pøller idag og virker synligt lettet...Jeg har en teori om, at eftersom han ikke laver så tit, hvis han så får en fødevare, der irriterer maven, så ligger den jo af gode grunde længere i hans tarm og ulmer...

Da Emma kom hjem var alt fryd og gammen, hun havde hygget sig og mens hun var væk havde jeg downloadet en masse nye sange, lige nu er hun helt vild med Taylor Swifts "I knew you were trouble" og Carly Rae Jepsen og Maroon 5's "One more night"...sidstnævnte kan Jakob også lide og introen med guldfiskene i bowlen og Adam Levine, der synger "uh, uh, uh, uh, uh, uh..." går rent ind :). Den video har vi spillet på Ipaden igen og igen og igen, og det gør heller ikke mig noget, eftersom Adam Levine må være verdens lækreste mand pt. næstefter far tilføjer Emma, når jeg siger at han er ret lækker...:)

Vi spillede Junior monopoly, drak te og spiste melon...vi hyggede os og grinede....

Da vi var færdige, ville Emma lytte til de nye sange...De første par sange, var nogle Jakob også kan lide, eftersom han også lytter på hendes nintendo havde hun før sagt at det kunne være sejt, hvis der også var nogle af Jakobs sange på...Men så gik hun amok, hun blev vildt sur og sagde at jeg ikke holdte hvad jeg lovede, at hendes yndlingssang ikke var der, hun smækkede med døren og kom ud igen, og satte sig ind under spisebordet...Og så blev jeg sur, så muggede vi og snerrede af hinanden og jeg kunne se min mand tage sig til hovedet....dét var den hyggelige lørdag :)

Men sådan er Emma og mig, lige pludselig kan vi flyve i flæsket på hinanden...og så....efter lidt råben og snerren, så er vi best buddies igen, det lærer min mand aldrig at forstå. Det må være et typisk mor/datter-behavioural mønster?? :)

Da hun opdagede at alle hendes yndlingssange fra MGP og div. var der, så kom hun og sagde undskyld og jeg tog imod den med det samme og kvitterede med en til hende også. Vi kan blive rigtig pigesure på hinanden, men vi kan altid komme tilbage til hinanden.

Man skal krydse klinger af og til og udløse noget steam, "such is life" :) ...

Og på den måde er vi jo ikke anderledes end alle andre familier! Heldigvis :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar