søndag den 3. marts 2013

Ud i det blå

Emma og mig trængte til noget luft idag...Så vi har cyklet en lang tur, vi gjorde stop midt på turen og satte os på en bænk og nød solen, der skinner, det er fantastisk. Vi fik en is, det var vores benzin til at køre videre :)

Jakob er ved at være frisk igen, men slet ikke så frisk som jeg synes han burde være efter 3 dage på pencilin, normalt varer der et par dage, men han bliver så hurgtigt træt og er stadig en smule pylret...Vi må give det en dag eller to mere, ellers må han til læge.

Min mand kørte ud for at lede efter tulipaner idag, det er Emmas yndlingsblomst :) nu hvor Jakob er ved at være frisk, skulle hun have en buket fra sin lillebror, jeg fik lavet et kort, hvor der stod tak for lån af værelset, og da min mand kom ind med 20 lyserøde tulipaner fra blomsterhandleren, så krammede hun os og Jakob og så kom hun til at græde...Så er det bare man ved det er helt rigtigt, det man har gjort, hun sætter virkelig pris på det, og bagefter så får hun den her myndige stemme over for Jakob og kigger hele tiden til ham, går rundt med ham. "Du er en god dreng" sagde hun :)

Og vi tænker..."Og du er dælme en god pige!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar