torsdag den 28. marts 2013

Påskehygge

Vi har lige været til den hyggeligste påskefrokost hos mine svigerforældre...

Den startede med indfrielsen af et væddemål...Emma havde kaldt farmor "gammel" og nu ville farmor udfordre hende til et lille rask løb :) så Emma trak i løbetøjet :) Hun havde shorts på med strømpebukser indenunder og farmor havde også taget løbesko på og så gik det ellers derud af! Emma vandt med en armslængde, så hun måtte jo indrømme, at så gammel var farmor vist alligevel ikke :) men men det har børn intet forhold til, hun synes jo også at jeg er ældgammel :) Men farmor havde alligevel taget den lidt til sig, selvom hun udfordrede Emma i sjov og med en glad mine, så ved jeg at farmor tænker over sin alder...Nå, men da udfordringen var færdig blev der disket op med sild og andet fisk, frikadeller med kartoffelsalat og mørbrad...Mums.

Jakob slapper af når vi er hos dem, han befinder sig godt og er tryg, han kunne endda sidde og spise lidt sammen med os, da han lige pludselig blev ked af det, gik jeg ind på farmors syværelse med ham og så spiste han færdig der. I fred og ro, han var så glad, hørte musik på nintendoen og sad og dimsede med den lille abebamse jeg havde med hjemmefra. Jeg havde taget et betræk med til at lægge på sofaen, noget han kender hjemmefra.

Han spiste 5 halve stykker rugbrød :) med yndlingstingen pt. rejer, kippers og æg og leverpostej :)

Bagefter kom han på herreværelset, som farfar kalder det. Der er farfars seng, der er computer og TV og efter de har malet og lavet om, er der super hyggeligt, der kan Jakob finde ro, han sidder i farfars seng og kan se Utube.

Så vi havde en rigtig dejlig dag, det er så godt for os allesammen, når det går godt, når Jakob har det godt, så slapper alle mere af, sådan er det bare.

Han fik dessert ude ved bordet sammen med os andre, og viste tydeligt da han var mæt og ville ned, så gik han rundt lidt og kravlede op og ned af deres sofa, han gik rundt og klappede og var så glad...

Han faldt i søvn på vej hjem i bilen.

Farfar havde været i Fakta og købe Kinder påskeæg...Emma fik sin som vinder af dysten og lille Jakob fik sin...for at være Jakob :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar