mandag den 15. april 2013

En autostol, stol på det...

Emma har været nede hos farfar og farmor idag, de inviterede hende på en hyggedag og farmor hentede hende imorges.

Jeg er glad på Emmas vegne, det er dejligt for hende...de skulle plante kartofler i farmors bed, og hun fik sine små træsko med. Så ville de tage på Burger King til middag og jeg fik en sms fra farfar at de også havde købt en burger til Jakob...Sødt.

Jeg glæder mig til den dag det er Jakob de kommer og henter, den dag han også bliver inviteret på hyggetur...Det stikker lidt i mig, jeg ved godt han ikke er helt klar, men det er nok en mor-ting...Det gør lidt ondt.

Far,or havde købt en fin heldragt til Jakob, og en fin kjole til Emma, der er ingen der bliver snydt, det er ikke det...Jeg ved det ikke...Jeg bliver bare lidt ked af det.

Jeg skrev en sms til min mand, om han ikke kunne tage Jakob med ned og hente Emma, jeg tænker det ville være hyggeligt for Jakob, og det ville han gerne, så ville jeg lave mad imens og lige nyde stilheden :)

Men, men farmor har Jakobs autostol for igår var de i IKEA efter Emmas fødselsdagsgave fra farfar og farmor, så derfor satte de den af nede hos mine svigerforældre, da min mand hentede hende...

Og han havde glemt at få den med hjem, så Jakob kunne ikke komme med.

Øv jeg ville godt lige have haft en time for mig selv :)

Det må blive en anden gang. Det er ikke fordi jeg "trænger" til det, jeg er ikke udkørt, men hvis man tænker over det har jeg faktisk aldrig ro eller tid for mig selv...Jeg har Jakob hele dagen, og vi sover sammen :). Emma går ikke i SFO mere, hun er hjemme hos mig efter eget ønske, og det er dejligt, men det kan af og til føles som om man opvarter sin familie, sine børn, sin mand...Nogle gange siger Emma: "Det er hårdt at være mor...?" spørgende...Og jeg må svare, at det er det...det er hårdt. men det ER det hele værd!

Igår faldt Jakob i søvn i mine arme, vi lå simpelthen helt tæt, arm i arm...og det er så ubeskriveligt dejligt og trygt for os begge...faktisk. :) Jeg smsede min mand at han skulle liste ind og se hvordan Jakob og mig falder i søvn lige for tiden...:) Det er hyggeligt, men af og til også en nødvendighed, fordi han skal have hjælp og ro til at falde i søvn og falde ned...Han skal ikke holdes nede, han skal mærke varme og ro...og tryghed. Og jeg er så glad for at give ham det...Vi har lånt en kugledyne af specialbørnehaven, hvor Ergoen arbejder, men hverken min mand eller jeg er tilhænger af det, jeg vil hellere bruge mig selv :) jeg vil hellere være Jakobs dyne :) det gør mig ikke noget...og jeg er ret sikker på det heller ikke gør Jakob noget...:)

Men derfor kunne jeg nu godt have brugt bare én time for mig selv idag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar