tirsdag den 23. april 2013

Sikke en nat

Øv...vi skulle have været over og se den blå planet idag...det kommer vi ikke.

Vi havde den hyggeligste dag i haven igår...vi legede og spiste frokost derude, solen skinnede og Jakob lå i sansegyngen, hvor han også tog sig en eftermiddagsnapper...han havde ondt i maven, men det hjalp at være udenfor...

Vi grillede og da han vågnede spiste han både bagekartoffel og grillpølse...

Jeg fik en del movicol i ham, for vi kom til at snakke om, at nu hvor han ikke har ville have grød de sidste 2-3 uger får han jo slet ikke den samme mængde movicol og mavesmerterne kan meget vel stamme derfra...fordu han bliver forstoppet og holder på sit puha enten selektivt eller fordi han simpelthen ikke kan trykke det ud, når det ophober sig...

Selvom han havde sovet lur, så var han træt omkring kl. 22:30, så vi gik i seng og han lagde sig også til...og så startede det...et par minutters ro og så vågnede han med et sæt og græd og ømmede sig og trykkede og der kom en smule ud...sådan forsatte det indtil kl. halv 4, så gik jeg ind og vækkede min mand fordi jeg synes Jakob havde det så skidt at jeg gerne ville have hans øjne på også...

Vi gav ham en panodil og min mand lå hos ham lidt, jeg skiftede han flere gange og hver gang han faldt bare en smule hen vågnede han med et sæt...og pludselig ville han op og skiftes, da jeg tager ham op og vil støtte ham under måsen, kan jeg mærke, der er en ordentlig blefuld, der er simpelthen en kæmpe klump!

Han kom af med det og så kunne han med ro lægge sig...

Hold op mand hvor det tærrer på en, når ens barn har maveproblemer, det er hæsligt...

Godt vi skal til læge torsdag, jeg håber sådan de vil give en henvisning til en tarmekspert, så vi kan finde ud af hvad der ligger bag den måde han ligesom har afføring på...Det er da også spøjst at han ikke rigtig tager på, han vægt står hele tiden stille uanset kosten...

Vi faldt i søvn ved en 5 tiden, men jeg vågnede alligevel halv 9 og jeg kan ikke sove mere...det er utroligt hvad man kan klare sig med...

Vi ringede til farmor og rykker turen til imorgen, hun skulle egentlig ud og spille golf, men hun vil meget hellere med os på tur :)

Nu sover Jakob og jeg tænker han sover til omkring kl. 12-14 stykker og det var så den "nogenlunde" rytme...soverytmen bliver altid smadret liiiige når den arter sig...such is life...

Man er sgu nødt til at tage det hele med et smil...for ellers ville man have lyst til bare at lægge sig ned og sove...Længe :) men det kan jeg ikke.

Sikke den nat...men dem har vi haft mange af, Jakob og jeg og jeg er ret bange for at det ikke bliver den sidste af slagsen. Eller...jeg er ikke bange, jeg har vænnet mig til at det hele tiden skifter, sådan er det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar