mandag den 29. april 2013

Tiden, der flyver





Jeg ved ikke hvor tiden dog flyver hen...

Hvor den gør af alle de oplevelser og ting, mennesker man støder på.

Men jeg ved én ting med sikkerhed.

Jeg ville gøre det hele igen...

Jeg ville gøre det præcis sådan her igen...

Hvis jeg fik chancen.

Så ville jeg ikke ændre noget som helst, end ikke et komma eller sætte noget i mente

Jeg har endelig fundet balancen...

Jeg er virkelig lykkelig for det jeg har

Og jeg er klar

Klar til at gå videre på den her rejse vi er kommet på

En rejse med en ukendt destination

Men det gør ikke spor

Jeg har ikke ord til at beskrive hvad jeg ønsker eller tror

Jeg følger bare med...for vi er jo taget afsted og man kan ikke stoppe nu.

Jeg vil ikke stoppe nu.

Jeg vil videre på min færd

Og jeg er heldigvis ikke alene, jeg rejser med de bedste mennesker jeg kender

Vi er her allesammen. Sammen...

Jeg rejser med min mand og mine to dejlige børn

Hvad mere kan man ønske sig

Livet er ikke altid en leg

Men det gør ikke spor

Virkelig

Måske kan vi formå at sætte nogle spor som andre kan bruge til at finde vej, det ønsker jeg mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar