torsdag den 18. april 2013

Op og ned...

Hold fast mand, det er virkelig kontrasternes tid...

I går var Jakob SÅ glad...Emma sad hos ham mens han badede i karret, hun havde taget sækkestolen ud og sad hos ham og legede med ham, de hyggede sig simpelthen så meget. Hun tørrede ham og gav ham ble på og nattøj. En rigtig lillemor :) og Jakob synes det var dejligt, og når de hygger sig begge to så går det op i en højere enhed.

Det så så sødt ud, hun ville gerne give ham aftensmad, pasta med kødsauce, hun satte ham op i stolen...Hun gav ham en bid og tog selv en bid...det så så sødt ud og så kiggede han af og til på hende, sådan helt indgående og smilede til hende, han satte sit ansigt indt foran hendes og rørte hendes arm, han fjollede og vippede med hovedet. Og lille Emma så så stolt ud, og hun taler med sådan en myndig stemme...

Og min mand og jeg sad på den anden side af bordet, det var helt mærkeligt at kunne sidde og betragte dem på den måde.

Sikke en dejlig aften.

Og så kom natten.

Jakob sov uroligt og jeg var oppe og skifte ham en 3-4 gange inden vi kunne lægge os, omkring kl 1 vågnede han og græd og var urolig og så gik det ellers løs med mavehalløj igen igen! Han græd og pøllede, pøllede og græd...

Lige for tiden går det godt nok op og ned her...Jeg glæder mig til han bliver RIGTIG frisk!

Godt der både er godt og "skidt"...ret bogstavlig talt med det sidste :) eller skulle jeg skrive godt, der både er godt og "puha"!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar