mandag den 12. november 2012

Det går bare derud af...


Hold op mand, der er fart på Jakob! Nu hvor han har taget sit første skridt er han ivrig efter at tage flere :) Nu kan han gå fra det lille bord ved vinduet og over til sofabordet og det kræver ihvertfald en 8-9 skridt. Han er vildt god til lige at stoppe op og genfinde sin balance for blot at gå videre...og jeg, der troede han først ville gå omkring 5 års alderen, nu taler ergo og fys om at de tror han går helt selvstændigt før julen kommer! Han går jo nærmest nu...og man kan tage hans hånd og gå med ham lige så stille...Det er vildt fantastisk. For hvert skridt han tager bliver han mere og mere selvsikker...Så min lille dreng, bare gå, gå, gå....:)

Jakob sov uroligt i nat, og jeg vågner, når han vågner...så jeg tænker han sover længe idag...Farmor og jeg skal på udflugt idag, til en nærtliggende fuglepark, for Jakob elsker fugle, deres pippen og skræppen og gentagne lyde er så sjovt for ham...Vi har været der før og han nød det helt vildt...Men vejret ser ikke så godt ud idag, så hvis det er for vådt og koldt tænker jeg farmor bare kommer her og leger lidt i stedet for.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar