onsdag den 21. november 2012

En god far


Min mand skulle have kage med ud på arbejdet idag, så han kørte afsted lidt før og hentede den ved bageren...Og så kom han hjem igen, bankede på soveværelsevinduet...Emma fik et chok, og da jeg ruller gardinet op og hendes far står ude foran med en kæmpe plade fuld af nybagt kage bliver hun helt befippet. Vi skærer et stort stykke, dejlig lun kage, og hele hendes ansigt stråler, mens hun spiser det :) Lige så langsomt og forsigtigt. Mit er selvfølgelig væk på ingen tid :) og så spørger min søde datter om jeg vil smage hendes! Er det ikke bare for sødt?...Jeg siger selvfølgelig nej, fordi det er min egen skyld jeg spiser så hurtigt jo :) og at hun skal nyde sin kage og at det er hendes :)

Albert og mig følger Emma hen mod skolen, Jakob sover for han var sent oppe pga luren han tog igår eftermiddags...

På vej tilbage til huset møder vi en ny hund, en gammel sort labrador...Freja, hun er helt grå om munden og på poterne, hende og Albert kender ik hinanden, men de siger lige godmorgen og snuser og fjoller og fjanter rundt som to unghunde, mens jeg får en hyggelig morgensnak med damen, der går med Freja...Jeg elsker smilende mennesker...

Se det er en hyggelig start på dagen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar