fredag den 23. november 2012

Gid jeg var der...


Jakob er faldet i søvn af sig selv idag...skønt. Emma sover, min mand ville lige sidde hos hende lidt til hun faldt hen, men nu har jeg lige kigget ind til dem, han sover...:)

Så nu sidder jeg alene og ser Bridget Jones :) i Thailand...Gid jeg var der.

Mine forældre er lige rejst til Tyrkiet idag...

Folk rejser hele tiden...Jeg tænker på hvornår det bliver vores tur, hvornår vil Jakob kunne klare en flyrejse? Vil han nogensinde kunne det? Vil vi kunne rejse uden ham?

Til sommer har vi talt om at køre til Berlin, med masser af stop undervejs, så burde det være en mulighed. Og måske en tur til London med to overnatninger, bare med Emma og så kan mormor og farmor passe Jakob.

Men som min mand siger, så føles det mærkeligt at lave planer, hvor Jakob ikke er indkluderet...

Her til aften legede min mand med Emma, han levede sig virkelig ind i det...De legede ZOO, og min mand sagde stemmer til de talende dyr og Emma var dyrepasser :) Jeg måtte le og smile...Jeg synes det er dejligt hun stadig vil lege på den måde og jeg synes det er dejligt at min mand gider lege på den måde...Hvor mange mænd mon lige gør det?

Mens Emma og jeg havde hyggetid med Disney, morede Jakob og far sig, jeg kunne høre min mand grine af noget Jakob fjollede med, og på et tidspunkt kommer han og fortæller noget sødt Jakob gjorde...:)

Vi har altså en rigtig god familie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar