torsdag den 13. december 2012

Det sneer!!

I går havde Emma en fridag, vi havde en lang snak med hende i forgårs da hun kom fra skole og både hendes far og jeg synes det var en god ide at hun lige blev hjemme, så der lige kom lidt styr på tingene.

Vi fik talt med lærerne og SFOen og drengenes forældre er blevet kontaktet...Skolen havde en snak med de to drenge og synes egentlig at det var fint Emma ik lige var der, de måtte gerne mærke, at de havde gjort hende ked af det! Den ene af drengene var den samme dreng, som for nogle måneder siden spyttede hende lige i ansigtet...Fantastisk.

Men skolen forsikrer at de har taget fat i begge drenge og talt med store bogstaver igen, jeg håber bare bogstaverne er store nok denne gang. Hvornår pokker fatter de det, selv forældrene står magtesløse og er nogle rare mennesker, moren var med ovre på skolen sidst og snakkede sev med Emma...Så de gør også noget...

Men nu er lærerne igen opmærksomme og SFOen har fået besked...

Så heldigvis har vi skolens opbakning...

Hun blev ked af det flere gange i går, og så bliver jeg selvfølgelig berørt, men det hjælper at tale om tingene og jeg kan mærke at hun finder en trøst i min forståelse, fordi jeg selv har prøvet det...

Det var ikke helt så koldt i går, så vi vovede os ud i sneen...Jakob på kælken og Emmas som slædehund..."Han er den lille eskimo!" siger hun og så tonser de ellers af sted.

På et tidspunkt går jeg lige ind for at låse terrassedøren op og da jeg kommer ud står hun og kaster sne op i luften foran Jakob, han sidder midt i haven i en snebunke og skriger af grin :)

"Det sneeeeeeeeeer !!!" Råber hun.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar