mandag den 24. september 2012

Det lettede at sige "pist væk"...



Nå...Nu synes jeg at det går bedre. Jakobs ergo var her idag og jeg fik det lige vendt lidt med hende, hvorfor jeg pludselig blev så ked af det over at skulle på barselsbesøg, og det hjalp...Samtidig sagde min mand til mig at man jo er nødt til at sortere lidt fra, og ikke tage alt til sig. Men man kan jo ikke gøre for hvis der er noget man reagerer på, men man kan selv være med til ikke at lade det påvirke en så meget.

Jeg vil da gerne tage alting let, men det kan man ikke altid her hvor vi befinder os, det er jeg meget bevidst om og det gider jeg ikke bekæmpe, man er i sine følelsers vold, sådan er det bare!

Men jeg tror godt jeg kan lade være med at svælge i det, jeg tror godt jeg kan blive bedre til at få det skubbet væk.

"Pist væk"....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar