fredag den 14. september 2012

Lys over land og by


Igår satte min mand lys op i vores lange gang. Vi jokede lidt med at der nærmest skulle trommehvirvel til, og vi var mega glade og sagde ting som "Wow, hvor er det fedt", og lille lysglade Jakob opdagede det med det samme og numsede ud og sad under lampen. Og Emma opdagede det med det samme da hun kom hjem fra sin legedate.

Vi kom til at grine af, at der skal så lidt til at for at gøre os glade. :) Men jeg tænker det er rigtigt fedt at det er så lidt der skal til! Vi bliver hurtigere begejstrede over de små ting. Hvorfor mon?

Tak Jakob.

Hvordan kan jeg andet end elske dig

Du kan ikke tale men du har fortalt mig så meget nyt om livet

Du kan ikke gå men du har lært mig at stå oprejst og fast

Du og jeg vi står last og brast

Du er det lille lys der skinner og viser mig vej

Jeg passer på dig og du passer sandelig også på mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar