onsdag den 26. september 2012

Mit publikum


Jeg har set det program her til aften..."Mit publikum" på DR1, hold fast mand det er helt fantastisk. Jeg havde godt set trailerne de kørte inden programmet blev sendt første gang og synes konceptet med den her gruppe mennesker, der følger en person så rigtig forunderlig ud, og jeg har set det fra starten, men i aften trak det godt nok tænder ud og jeg måtte græde igennem det meste af programmet.

Sikke et fantastisk menneske, ham Henrik. Gud hvor jeg ønsker den mand det bedste...Og hans søn og hans far. De har alle haft et hårdt liv, og hvor er det egentlig hjerteskærende at det ofte er folk, der har haft et hårdt liv, som mindst tror på de fortjener at have det godt?

Jeg håber han virkelig indser at han fortjener at få et godt liv, at han fortjener at komme videre!

Og at se den kærlighed hans søn Patrick føler for sin far, det er da fantastisk.

Børn elsker så ubetinget...Mennesket er fuld af kærlighed, barnet er så fuld af kærlighed og selv de forfærdeligste ting kan ikke trampe på den kærlighed.

Det er sgu da stærkt!

Hvor var det et livsbekræftende program. Mere af det tak!

Jakob har været ked af det idag, han har haft brug for ekstra tryghed og nærhed. Han ville allerhelst bare være hjemme, selv gåturen med vores hund Albert endte i gråd og jeg måtte skynde mig hjem og få ham inden for. Ikke så meget overskud...

I nat vågnede han flere gange og satte sig op og rakte ud efter mig, han havde brug fór et kram, og han lagde sig først til at sove, når jeg lå helt tæt på ham. Tror det var for meget med det barselsbesøg igår hvis jeg skal være ærlig. Efter kommunikationskonsulenten havde været her, faldt han i søvn men jeg måtte jo vække ham, fordi vi skulle afsted...

Men jeg tænker det er bedre imorgen...Idag fik han lov til at sove så længe han havde brug for det i eftermiddags, og det var godt for ham.

Så om lidt er der natmad, og så ind og hygge med lidt natmusik og video...ganske som vi plejer, og det er helt okay! Jeg nyder hvert øjeblik...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar