søndag den 16. september 2012

Dirty Dancing om natten

Øv...Jakob vågnede 2:45, og vækkede mig ved at rumstere rundt, jeg forsøgte at lade som om jeg sov, men den hoppede han ikke på :) Så nu er klokken 3:45 og vi sidder i stuen og ser Dirty Dancing, hans yndlingsfim lige for tiden. Han elsker de scnener, hvor de danser og der er musik.

Jeg forsøgte at lægge ham ned flere gange, men Jakob kan IKKE bare lægges til at sove igen, man kan ikke bare lige sige: "Put dig ned og sov igen".

Han faldt i søvn kl 20 igår, fuldstændig færdig ovenpå en dårlig dag. Jeg tror næste gang han har en dårlig dag helt fra morgenstunden, så vil jeg forsøge at give ham en lille lur i løbet af dagen, for det er lidt som om, han bare har taget en kæmpe lur nu, og tænker: "Så skal vi op mor!" Men igen det er ikke sikkert det virker. Han er ikke så vild med luren mere, så er det faktisk bedre at holde ham igang, men det ikke altid det lykkes...Så vi må stå op, og jeg lister hen ad den mørke gang og lukker døren ind til det store soveværelse, hvor de andre to ligger og sover.

Jeg kan ikke lade være med at sidde og betragte ham, han sidder i vores store reclining læderstol med sin lille dyne og sut i munden og holder øje med skærmen, lige nu ser han den scene, hvor de træner i vandet og Patrik S hæver Baby op i luften, og det gibber i ham, de gange, hvor hun falder ned i vandet :)

Nu ser han over på mig og siger en lille lyd, som om han siger: "Se mor, er det ikke fantastisk?"

Jeg elsker dig Jakob, ligesom du er. Og selvom jeg er træt og mest har lyst til at kravle ind under dynen, så er jeg bare glad for at du i det mindste er glad.

Så er det lidt hyggeligt at se Dirty Dancing her midt om natten, når nu det er sammen med dig min ven...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar