søndag den 12. august 2012

Farvel til OL

Øv...Mig der ellers altid har hadet sport. Jeg synes rent faktisk det er vemodigt at man nu skal sige farvel til OL...

Det er Jakob, der har lært mig at sætte pris på alt lige fra Touren tidligere på sommeren til div. olympiske dicipliner, for hver morgen, har han rakt ud efter mig, og så skulle vi ud og morgenvågne til lidt OL.

Og hele tanken om OL er jo fantastisk smuk, alverdens lande, der mødes i enighed og forenelighed, ganske vist for at dyste mod hinanden, men alt andet er lagt til side, og man iklæder sig dragten af: Good sportsmanship og forståelse, kampånd og udholdenhed. Væk er hudfarver og kulturforskelle...

Det er det ideelle verdenssamfund. Hvor er det egentlig smukt. Tænk, det havde jeg slet ikke set, hvis Jakob ikke havde tvunget mig til at se OL...:)

Jeg glæder mig allerede til RIO om 4 år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar