torsdag den 16. august 2012

Søde drømme

Emma har fri idag pga diamantbryllup, hun sov længe...det første hun kommer op og siger er:

"Mor jeg havde verden dejligste drøm i nat...Jeg drømte at Jakob skulle konfirmeres...Først var vi på en strand med alle vores venner...Maja var der ( hendes hjerteveninde ) og lige pludselig cyklede Jakob, for han skulle ud på det universitet, hvor han skulle og gå og så var han til eksamen og fik 12!"

Sikke en god lille drøm min skat.

Nu ser hun TV, der er "Gurli Gris", hende kender alle hardcore forældre med respekt for sig selv :) og i dette afsnit ender det med at Gurli sidder på mors gris' skuldre og hende lillebror Gustav sidder på far gris' skuldre, og de kaster bold til hinanden.

"Mor tror du nogensinde Jakob lærer at gribe en bold, så vi kan lege sådan sammen? Så kunne jeg sidde på dine skuldre, og Jakob kunne sidde på fars skuldre...Det er min drøm mor!"

Og så er jeg lige ved at tude...Så stor en forskel der er på min lille piges drømme...Når hun sover sødeligt...Til når hun vågner op til virkeligheden...

Men, heldigvis er hun realist. "Jeg kan jo godt lege med ham nu...Han kan jo godt lege...På hans måde"

Men, jo...den drøm tror jeg du får Emma...En dag vil Jakob kunne gribe en bold. Det er jeg næsten sikker på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar