onsdag den 22. august 2012

TEGN OG GÆT...

Okay...så er det ved at sidde på ryggraden...Jeg skulle give vores hund mad og da jeg går ud i bryggerset siger jeg: "Er Albert sulten?" mens jeg laver tegnet for "spise" til ham, og lige i det jeg gjorde det kom jeg i tanke om at det nok ikke var nødvendigt :) men det sidder efterhånden i fingrene nu. Og jeg tror Jakob forstår det...For når jeg siger: "Er Jakob tørstig?" og laver tegnet, inden jeg kommer med glasset, så viser han begejstring. Og her den anden aften, gjorde han endda selv tegnet, med at tage hånden op til munden, og da jeg så spurgte om han var tørstig, så tog han sutten ud!!!

Igår rakte han ud efter en flaske der stod på kommoden i stuen, en fuld kildevandsflaske...Jeg troede han ville have mig til at puste i flasken, for det plejer han, når han rækker ud efter den Pepsiflaske, der står på vores spisebord, han elsker den der hyletone. Men, det var ikke det, det var tørst, for han blev glad da min mand spurgte om han var tørstig! Så nu forbinder han ikke kun tørst med vand i glas eller i køkkenet, hvor han leder os ud til vanhanen, nu forbinder han også flasker med væske.

FEDT, FEDT, FEDT!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar