onsdag den 1. august 2012

Mester Jakob

En hyggelig morgentur, endte i skønsang...

Vi nød det dejlige vejr, min datter, Jakob i vognen og vores store hund Albert, vi havde begivet os ud på en gåtur. Men pludselig var, der et barn, der græd i en eller anden have...Og så blev Jakob ked af det.

Jeg nåede lige at tænke "ØV", for igår var mormor og bedste på besøg, og Jakob var i det mest fantastiske humør hele dagen, og jeg tænkte, at måske var denne fase ved at være overstået...at det BARE var fordi han var ekstra sart efter ferien...Men igår, var der selvfølgelig heller ikke nogen grædende børn...

Hvad gør man så? Når man er langt hjemmefra på gåben, med både hund og barnevogn man skal manøvrere?

Min datter og jeg skrålede børnesange hele vejen hjem, for at overdøve lyden...Og det hjalp! Så er jeg altså ligeglad med hvad folk de tænker :)

Man lærer virkelig at få det bedste ud af enhver situation...Man lærer at situationer lynhurtigt kan ændre sig fra sjove til mindre sjove, og man omstiller sig.

Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg måske ikke behøver finde løsninger hele tiden, men hvor jeg kan nyde en oplevelse, uden at være på vagt...og indtil da...Tja, så må jeg prøve at huske teksterne til alle de børnesange jeg kender.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar